Zanim rozpoczniemy prace projektowe nad projektem sklepu internetowego dokonujemy analizy rynku na jakim ma działać sklep. Analiza ta, nie kończy się na realizacji projektu.
Z większością Klientów stale współpracujemy, doradzając i świadcząc usługi w zakresie pozycjonowania oraz rozbudowy dodatkowych funkcjonalności. Wykonaliśmy ponad 50 projektów sklepów internetowych. Stale rozwijamy systemy sprzedaży naszych Klientów, tworzymy wartość dodaną branży e-commerce.
1. Analizując konkurencje na pierwotnym rynku naszego Klienta badamy ich silne i słabe strony, kreując potencjalne szanse przewagi budowanego przez nas portalu sprzedaży on-line. Wstępna analiza dotyczy także zapotrzebowania konsumentów. Dla przykładu tworząc portal prostozwinnicy.pl sprawdziliśmy jaki jest potencjał rynku wina w Polsce, jaka jest najsilniejsza konkurencja oraz jakie są uwarunkowania prawne.
2. Po dokonaniu analizy, tworzymy projekt funkcjonalny, który zapewni użyteczność i łatwość obsługi. W inteligentny sposób będzie w stanie przeprowadzić Klienta przez proces zakupowy. Dla zwiększenia wygody administratora sklepu integrujemy go z systemem magazynowym oraz płatnościami on-line, które zapewniają bezpieczeństwo transakcji.
3. Po zamieszczeniu sklepu w sieci, pomagamy zaistnieć w świadomości Klientów poprzez optymalizację treści zamieszczanych na stronie, która prawidłowo wykonana ma znaczący wpływ na wysokie wyniki pozycjonowania w wyszukiwarce Google. Ponadto doradzamy i tworzymy kampanie marketingowe w Internecie.
4. Wraz z rozwojem powstałego biznesu internetowego odpowiadamy na rosnące potrzeby Klientów sklepu oraz obsługi jego, wdrażając dodatkowe funkcjonalności oraz przeprowadzając okresowy audyt usability. Zapewniamy stałą obsługę techniczną. Zadowolenie Klientów potwierdzają referencje.