Solano to polska, nowoczesna marka sprzedająca okulary przeciwsłoneczne Solano High-end performance. Solano posiada 3 sklepy posiadające różne typy okularów: fashion, sport i fishing.

Cele projektowe

  • stworzenie rozwiązań e-commerce dla segmentów okularów: fashion, sport i fishing
  • wyeksponowanie nowoczesnych standardów i designu produkowanych produktów
  • wyeksponowanie najwyżej jakości produktów
  • zachowanie spójności marki producenta między trzema sklepami online
  • sklep skierowany wyłącznie na rynek krajowy

Rezultat

3 w pełni działające sklepy z wdrożonym autorskim systemem CMS, jednej marki, pozostające spójne wizualne i funkcjonalnie. Każdy sklep promuje wysokiej jakości produkty. Jakość produktów wynika z innowacyjnej technologii wykonania. Sklep oprócz produktów przedstawia opisy wykorzystanej technologii i funkcji okularów. Wszystko jest przejrzyste i czytelne dla użytkownika dzięki odpowiedniej proporcji tekstu do zdjęć, animacjom i grafikom.

O projekcie

Kategoria: e-commerce
Data publikcji: 10 stycznia 2019

Udostępnij